1390/12/22 کرانچار: دست تماشاگران تراکتور درد نکند
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

 

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: دست تماشاگران تراکتور درد نکند که تیمشان را به خوبی تشویق کردند.
به گزارش خبرنگار تراکتور اف سی، کرانچار سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از شکست برابر تراکتورسازان اظهار داشت: به نظر من امروز توانستیم یک بازی خوب و هیجان انگیز ببینیم. من از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از کیفیت بازی تیمم راضی هستم.
وی افزود: تراکتور در طول بازی مبارزه می کرد و یک پنالتی هم گرفت ولی دیگر این بازی تمام شد و به فکر بازی بعدی هستیم.
کرانچار در ادامه تصریح کرد: من دوست داشتم هوا بهتر باشد تا تماشاگران زیادی بیایند و از دیدن بازی لذت ببرند. این بازی یک داربی بزرگ برای دو تیم بود.
وی در پاسخ به اینکه آیا کیفیت زمین مسابقه در بازی دو تیم تاثیر گذار بود یا خیر، خاطرنشان کرد: زمین مسابقه کیفیت خوبی داشت و هیچ تیمی سود و ضرری به خاطر زمین ندید و دست تماشاگران تراکتور هم درد نکند که تیمشان را به خوبی تشویق کردند.
سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه آیا تراکتور را دارای شخصیت قهرمانی می داند، گفت: وقتی یک تیم از اول فصل تا به حال در کورس قهرمانی است نشان می دهد که شخصیت قهرمانی دارد. این تیم با بازیکنان خوبی مثل لوپز و حاج صفی از شرایط خوبی بهره مند است.
وی در خصوص اینکه آیا فشار بازیهای پیاپی روی تیم سپاهان تاثیر گذار بوده است، عنوان داشت: تیم ما از نظر بدنی، روانی و تاکتیکی خیلی خوب است و می خواهیم نماینده خوبی برای ملت ایران باشیم. این موارد برای من چیز طبیعی است که در فواصل زمانی 3 روز یک بازی انجام دهیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر